5/19/2007

Metalciler

internette gezinirken buldum.. Güzel birşey..

Guzel prenses bir satoya hapsedilmis ve sato ejderha tarafindan
korunuyor. metalci sovalyelerin duruma bakis acisi nasil olurdu.?

power metal:
kahraman, bembeyaz bir unicorn ile gelir, ejderhaya gorunmeden prensesi
kurtarir, ona asik olur ve buyulu bir ormanda sevisirler.

thrash metal:
kahraman gelir, ejderhayla savasir, prensesi bulur ve tecavuz eder.

heavy metal:
kahraman bir harley ile gelir, ejderhayi oldurur, bir kac bira icer,
prensese tecavuz eder.

folk metal:
kahraman ve arkadaslari akordeon, keman, flut vb. garip enstrumanlar
calarak gelir, buyulu muzikler ve danslarla ejderhayi uyuturlar. ve
prensesi unutup satodan ayrilirlar.

viking metal:
kahraman bir gemiyle gelir, dev baltasini kullanarak ejderhayi oldurur
ve derisini yuzup yer. prensesi yakalar, oldurene kadar tecavuz eder,
tum mucevherleri calar, satoyu yakar ve gider.

death metal:
kahraman gelir, ejderhayi oldurur, prensese tecavuz eder ve oldurur,
birakip gider.

ßLACK M£TAL:
Kahraman gece yarisi gelir, ejderhayi oldurur ve satonun onunde kaziga
oturtur.Prensese sado mazosist bir sekilde tecavuz eder ve oldurmeden
once torenle kanini icer. Ardindan prensesi de ejderhanin yaninda
kaziga oturtur.

gore metal:
kahraman gelir, ejderhayi oldurur ve bagirsaklarini satonun onunde yere
yayar, prensese tecavuz eder ve oldurur. cesede yeniden tecavuz eder,
karnini desip bagirsaklarini yer. parcalanmis cesede yeniden tecavuz
eder, dev bir ateste yakar ve son kez kullerine tecavuz eder.

doom metal:
kahraman gelir, ejderhanin ne kadar buyuk oldugunu gorur ve onu hic
yenemeyecegini dusunur, depresyona girip intihar eder. ejderha once onu,sonra da tatli niyetine prensesi yer. acikli hikaye, burada boyle
sonlanir.

progressive metal:
kahraman elinde gitariyla gelir ve 26 dakikalik bir solo atar. ejderha
sikintidan intihar eder. kahraman prensesin odasina gelir ve
konservatuarin son sinifinda ogrendigi tum teknikleri uygulayarak uzun bir
solo atmaya baslar. prenses kacar.

glam metal:
kahraman gelir, ejderha bunu gorunce tipine guler ve kahkahalarla
kapiyi acip girmesine izin verir. kahraman prensesi kafalayip satoyu pembeye boyamaya calisir.

nu metal:
kahraman altinda bir honda civic'le gelir, ejderhaya meydan okur ancak
daha duello baslamadan suslu elbiseleri ejderhanin sactigi atesten
etkilenir ve kahraman yanar.

Metalciler sabah:

death metal
sabah uyandim annemi dogradim, babami dogradim, bakkala gittim bakkali dogradim. bu yuzden cok mutluyum

doom metal
sabah dusumde annemi dogradim, babami dogradim, bakkala gittim bakkali dogradim. bu yuzden bunalimdayim

gothic metal
sabah uyandim ne goreyim annem dogranmis, babam dogranmis, bakkala gittim o da dogranmis bu yuzden supheliyim karamsarim.

ßLACK M£TAL
Sabah uyanamadim. Hala uyuyorum umarim annem, babam, bakkal dogranmistir. ßu yuzden zevk alirim.

trip hop metal
sabah uyan, valideyi kes, pederi kes, bakkalin sucu yok, bu yuzden trip
yapiyorum hopluyorum.


thrash metal
uyku mu? xtiret. annem mi? amaan, babam mi? hic sevmezdim. bakkal mi?
dukkanini da soymuslar mi.?


power metal
uyanmaz olaydim, annemi dogramislar, babami dogramislar, tavernayi
dagitmislar, bu yuzden kini kilici alip oc almaya gideyim.

grindcore
beorghborghbeeeeorghorghoerherrbog boggrehoooorroooo. bu yuzden
boooorghooogr

alıntı

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hahahh süpermiş