6/18/2007

Şeytan Taşlama



Bu sene Şaytan taşlama ayinlerini protesto ediyoruz. Ne öyle şeytan taşlama falan. Öncelikle adam olun, adam. Eylem planımız şöyle: Temmuz 1'de İstanbulda (pazar günü) olacağız ve "Yaşasın Satanist Kardeşliği Kahrolsun İslam Emperyalizmi", "Dur Dur Taşlama Sabrımızı Taşırma", "Hey Satanist Durma Çoş, Sende Satan'a Koş", "Hail Satan" söylemlerimiz ile yürüyüşümüzü gerçekleştireceğiz.

Planladığımız diğer eylemler ise bir adet oturma eylemi (yemeklidir, giriş fiyatı belli deil ilk yerli içki bedava) ve bir adet de konferans (sazlı sözlü)

Hacıdan dönüş diyalogları

- Hasan Amca tatil nasıldı,
+ Tatil değil evlat ibadet.
- Naslı yani,
+ Hacıdaydım.
- EE?
+ Böle Şeytan taşladık.
- ?
+ Abdullah Amcan boyle bir taşlar atıyordu ki sektire sektire..
- ...
+ Sonra ben bir attım tam tepesinden vurdum, millet beni alkışladı.
- Höö!
+ Abdullah tabi beni kıskandı yerden koca bir taş aldı onu atmayı denedi.
- Hıı!
+ Tabi benim atışım kadar karizmatik değildi. Ben bu işte uzmanım.
- ...
+ Sudi Arabistanlı yetkililer bana atışımdan ötürü plaket verdiler.
- höönk! Koca koca adamlar böyle mi aktivite yapıyorsunuz.
+ İşin en güzeli ne biliyon mu? Halime teyzen ezildi öldü.
- Of yaa!
+ Napalım ben de yeniden evlenirim. Canıma com com zaten.

Hiç yorum yok: